23 August 2015

Jurnal de vacanta in imagini 2015 - 7

Pestera Ghetarul de la Vartop, sau cum mai este cunoscuta Pestera Minunata.

Am ajuns pe la ora 18:00 dupa un urcus bun de cca 30-45 min. Programul de vizitare se termina la ora 18. Am gasit totusi un ghid foarte amabil si bine pregatit care ne-a asigurat vizionarea pesterii. Dupa ce am iesit din pestera, ghidul indruma prin telefon niste turisti francezi rataciti pe munte. Eu ma gandeam ca e tarziu pentru o deplasare de 30 min la coborarea de la pestera catre sat si altii mai aveau de mers ore :-)

Oricum am fost norocosi sa avem ocazia sa vedem pestera. Este foarte frumoasa si nu degeaba e denumita Pestera Minunata.

Atentie, va trebuie incaltaminte adecvata si lanterne. Nu aveti voie sa intrati singuri in pestera, iar la intrare semnati o declaratie pe propria raspundere.

Fiind o pestera fara lumina, fotografiile au fost facute la lumina lanternelor. Am folosit 0.3 - 0.25 sec expunere din mana la ISO3200/6400 astfel incat mai sunt si fotografii miscate.
















No comments:

Followers